sobota 12. května 2012

Helen Von Mott dobývá Afriku

Tedy, aby bylo jasno - Afrika je obrovitá negerka, která si v posilovně nahonila respekt budící muskulaturu a kterou porazit je asi něco jako zdolat Kilimandžáro.
Afrika je strašlivé monstrum, přišla přímo z džungle, přestala žrát banán a slezla ze stromu, aby tuhle opovážlivou bílou nebožačku roztrhala na kusy, ona, Afrika, Královna džungle a nadsamice, která své nápadníky mrdá do zadku a pak jim láme vaz, ztělesnění hrdosti, pýchy a slávy černého kontinentu.
Myslíte si ale, že si z toho Helen Von Mott dělala nějakou těžkou hlavu?
Prostě přišla, chvíli ji odhadovala a pak svou o mnoho větší a těžší soupeřku nekompromisně uškrtila.
Jak prosté.
Akorát, že se to předtím ještě žádné jiné zápasnici nepodařilo.
A vy se můžete podívat, jak k tomu došlo, pěkně krůček po krůčku, instruktážně, jako ve škole.
Helen, jsi královna.



























Negerka dostává zabrat, vyvaluje bulvy a cení zuby - něco takového nečekala. Ta běloška je nepříjemně mrštná a silná! Co si to kurva dovoluje ke Královně džungle?


















Tahle běloška mě chce zotročit, dostat zpátky do řetězů! Sakra, měla jsem si před zápasem dát víc banánů, abych měla víc síly! Můj bwana, Kumo, kde jsi, pomoz své paní!


















Ach Kumo, je to na piču, ta děvka je silná a beztak umí i číst! To není fér! Je to kouzelnice a používá čáry!













Je to zlé, Kumo, moc zlé! Tahle bílá masa si usmyslela, že ovládne mou duši a svrhne mne z mého trůnu! Ach Kumo, přestaň onanovat a přiveď pomoc, šamany a mé věrné bojovníky z džungle, aby zachránili svou královnu před nesmírnou potupou, jaká se na ni chystá. Podvedli mě, zradili, přelstili a oklamali! Jaká hanba! Och Kumo, ty chlípný pse, nedívej se, odvrať zrak, když tvá paní prohrává!

















Ach Kumo, jaká nesnesitelná potupa, Královna džungle byla přemožena a pokořena před zraky všech!
Za všechno můžeš ty, Kumo, za to, že jsi mi nedonesl ty banány a já musela bojovat nenažraná!

Žádné komentáře:

Okomentovat