neděle 20. května 2012

Snacha versus tchyně

"Tak co, ty mě budeš pořád peskovat, že neumím vařit a nejsem na toho tvojeho rozmazleného mazánka dost hodná?"
"Pepánek si zaslouží lepší ženu než jsi ty. Říkala jsem mu, že jsi líná a hloupá a aby si tě nebral."
"Cože? Ty mrcho, já tušila, že ho proti mně očkuješ."
"Máš štěstí, že Pepánek je na macatý a líbí se mu ten tvůj zadek!"
"No bodejť, víš, jak je šťastný, když mě do něj kouše a štípe?"
"Tak pojď, ty couro, myslíš si, že když jsi mladší, že tě nedostanu?"
"To si piš, že ne, ty stará bréco!"












"Tak co povíš? Ten váš Pepánek je pěkný prase! To by ses divila, co po mně chce v posteli. Moc bych se nedivila, po kom to má."
"Kušuj, ty prostitutko z E-55!"
"Ale copak? Staruščce se to nelíbí? He - co to?!"








"Ták, kurva. Role se poněkud obrátily, co říkáš? Jakpak se to naší malé pusince líbí?"








"Ale no tak necukej se. Víš, že to máš marné, huso jedna venkovská."










"Drž, děvko. Z tohohle už se nedostaneš. Co já jednou zasednu, to už patří mně!"






"Ták, to je vončo. Hodná holka. Hezky buď poslušná a čekej, co s tebou babča provede."









"Zapamatuj si dobře - jestli ještě jednou od Pepánka uslyším, že jsi ho neobskakovala radostně a s úsměvem, vyřídím si to s tebou znovu! Tak si to dobře rozmysli. Rozumělas?"
"Jó - fňuk."
"Tak to bychom protentokrát měli."

3 komentáře:

  1. krásnej souboj dvou tělesně větších žen, tchyně bykla silnější ae mladá má krásné tělo s tou byhc si zazaápasil, pěkně s eobě poprali, asi tam je velká rivalita no)))), kráísně spolu zápasili, nemá to pokračování?)))

    OdpovědětVymazat
  2. Pokračování je, jak mladou překvapí v posteli tchán a zasedne ji.

    OdpovědětVymazat
  3. to už není ono lepší je když s etchyně pere se snachou a zápasí)))

    OdpovědětVymazat