středa 9. května 2012

Kámošky na život a na smrt

Návrat z tanečních.
"Ty myslíš, že jsem to neviděla?"
"A co jako?"
"No jak jsi házela očkem po Ivošovi."
"Blázníš? Vždyť vím, že po něm jedeš ty. To bych ti nikdy neudělala!"
"Nedělej se! A kroutila jsi po něm zadkem. A při ploužáku jsi mu položila hlavu na rameno!"
"No a co?"
"Jak no a co, ty krůto!"
"Jaks mi to řekla?"
"To je zrada! U mně jsi skončila."
"Ale u Ivoše evidentně ne, když mě pozval zítra na rande."
"Cože?! Ty děvko!"
"Au! Tumáš! Íííí!!!"


 

 
 

























"No tak běž do hajzlu, když myslíš. Já mu vykouřím péro stokrát líp než ty."

3 komentáře:

  1. hezké a dlaší s krásným tělem pupíkem a prsama ksde se najednou berou))), ale měli po sobě jít víc by,ol by to zajímavé))

    OdpovědětVymazat
  2. Mi se líbí ta tmavovlasá. A tobě?
    (Má je větší:-)

    OdpovědětVymazat