neděle 6. května 2012

Máma a dcera


"Ale mami, já chci na diskotéku, pusť mě!"
"Žádný takový, doma budeš sedět a učit se."
"Ale mami! Jsem už domluvená s kámoškama."
"Jo, to znám. Kámoška s knírkem."
"Ale mami, je mi už sedmnáct!"
"To máš ještě na taková věci dost času. Mně tatínek požádal v ruku v pětadvaceti a prvné cudný polibek jsme si dali těsně před tvým narozením, holčičko."
"Mami, ty jsi psycho, měli by tě zavřít do svěrací kazajky.
"Buď zticha a hezky drž."
"A slez ze mě, mami, buď tak laskavá! Už mě pěkně sereš, víš to?"
"Dokud budu z nás dvou já ta silnější, na diskotéku zapomeň."
"Ach jo, mami, s tebou se nedá normálně bavit."













A jindy...
"A mám tě! Už sis vyčistila zuby?"
"Ale mami, co zas děláš? Nesedej si na mě! Právě jsem chtěla jít do koupelny."
"Ty lžeš a to není pěkné. Musím tě za to potrestat."
"Mami, ty si zase přibrala!"
"To je možné. Ale tvému otci se to líbí."
"Máš zadnici jak mlynářova kobyla!"
"Mluv s maminkou slušně, holčičko."
"Já nejsem žádná holčička je mi už sedmnáct, do prdele!"
"Takhle sprostá jsem začala být až ve středním věku, děvenko."








Výchovné lekce probíhají v každé spořádané domácnosti. Rodina je základ státu!
Jen někde možná trochu jinak.

4 komentáře:

  1. nádhera máma a dcera spolu bopjojí a zápasía perou s ekrásné a obě maj krásná těla jen tak dál)))

    OdpovědětVymazat
  2. Zajímavý tip pro matky zlobivých dcer.Těším se na pokračování.

    OdpovědětVymazat
  3. To je taková speciální disciplína, říká se tomu stomach sitting, sezení na břiše, ony se tu druhou nesnaží nijak udolat, jenom prostě sedí a někdy si u toho i třeba čtou noviny nebo se dívají na televizi a podobně. Pro tu, co je dole pod ní, je to ale mimořádně frustrující.

    OdpovědětVymazat